القائمة الرئيسية

الصفحات

كلمات اغنية هي خلصت - كريم محسن

كلمات اغنية هي خلصت - كريم محسن

مشاهدة كلمات اغنية هي خلصت الجديدة من ألبوم أنا عربي 2016 للمطرب المصري كريم محسن من روائع الأغاني العربية الجديدة والحصرية نقدمها لكم على مدونة الحب أغاني البوم انا عربي كاملة ومكتوبة من إنتاج شركة مزيكا للإنتاج الفني.


كلمات اغنية هي خلصت - كريم محسن

مشاهدة كلمات الاغنية
أنا مش هسامحك مهما تعمل هي خلصت في قصص كتير نهايتها توجع مش بتبسط

واحنا من القصص اللي كان نهايتها جرحك انا عمري ما اتذليت لحد ولا أوطي راسي

قلبي زيادة عن اللزوم كان دبلوماسي ياخي يلعن الحب اللي يكسر فيك ويذلك

مستغرب ليه دانا حتى رد فعلي عادي وكفاية أعذار عمال بتجهزها احتياطي

إنسى خلاص انا شيلتك من قصة حياتي صبري عليك بقى حاجة صعبة اوي ومملة

نفس العيوب اهي هيا هيا مستمرة أنسى إني اسامحك تاني زي كل مرة

قلبك مبقاش يفرق معايا ولا فارقة عشرة واقدر أجيب حالاً مكانه يجي عشرة

وأظن يعني كل كلمة بقولها واضحة هتقولي انا بايع وتعيشلي في دور الضحية

عن نفسي معنديش مانع تعمل تمثيلية متعود على كده منك مش جديد عليا

مستغرب ليه دانا حتى رد فعلي عادي وكفاية أعذار عمال بتجهزها احتياطي

إنسى خلاص أنا شيلتك من قصة حياتي صبري عليك بقى حاجة صعبة أوي ومملة

نفس العيوب أهي هيا هيا مستمرة إنسى اني اسامحك تاني زي كل مرة

تحياتي لكم

كلمات اغنية هي خلصت - كريم محسن

محتويات الموضوع